Afaceri

8 trucuri și metode care te țin ORGANIZAT ca ANTREPRENOR, indiferent de situație.

Noi credem că: Adesea, sarcinile și mediul în care lucrează un antreprenor pot părea destul de haotice. Pe unii îi stimulează, pe alții îi enervează, dar pentru a reuși cu adevărat este important să dai sens haosului.

5 minute de citit
8 trucuri și metode care te țin ORGANIZAT ca ANTREPRENOR, indiferent de situație.

Noi credem că: Adesea, sarcinile și mediul în care lucrează un antreprenor pot părea destul de haotice. Pe unii îi stimulează, pe alții îi enervează, dar pentru a reuși cu adevărat este important să dai sens haosului.

În continuare vă prezentăm 8 METODE prin care putem face ordine în haos chiar dacă acesta este inevitabil!

  1. Antreprenorii foarte organizați își revizuiesc obiectivele în fiecare zi.

Obiectivele antreprenorului sunt ca niște lumini directoare.

Fiecare antreprenor de succes are obiective, iar cei mai de succes antreprenori își revizuiesc frecvent obiectivele.

Focusarea pe obiective permite să vedeți prin haos. Vă poate dezvălui ce este important, ce este de făcut și ce este o pierdere de timp.

  1. Antreprenorii super organizați își grupează sarcinile.

Colectarea tuturor sarcinilor similare pentru ziua (sau săptămâna) respectivă și realizarea acestora în același fereastră de timp.

E-mail: așezați-vă și faceți totul dintr-o dată.

Scrierea articolelor: finalizați-o într-o singură dimineață.

Scrierea planului de afaceri: luați o după-amiază și scrieți-l.

Darren Rowse a descoperit acest proces în 2008. El a explicat:

  • Săptămâna mea a fost un amestec de activități.
  • Fugea de la o sarcină la alta și nu părea să obțină niciun rezultat.
  • Mă simțeam ca într-un ¨blocaj de trafic¨, cu sarcini venite din toate direcțiile.

După ce a învățat să le grupeze, el raportează că a devenit „de 10 ori mai productiv”.

Gruparea sarcinilor poate elimina dezorganizarea dintr-o singură lovitură.

  1. Lucrează la singurul lucru care va duce afacerea mai departe.

Pentru majoritatea antreprenorilor, există un singur lucru în mintea lor pe care știți că ar trebui să-l faceți. Îi recunoașteți importanța și chiar vă dați seama că are potențialul de a vă schimba afacerea și de a avansa lucrurile. Problema? Te simți prea dezorganizat ca să o faci.

O modalitate simplă de a introduce organizarea în viața ta este doar să o faci. În fiecare zi, când te trezești, hotărăște-te să faci cel puțin o sarcină care să îți ducă afacerea mai departe.

Acest lucru va organiza gândirea și prioritățile. Va oferi o viziune clară și coerentă pentru succesul afacerii d-voastră.

  1. Programează totul.

Da, vreau să spun programează totul, de la lista de sarcini de mâine, până la ceea ce ai planificat pentru săptămâna viitoare. Sună excesiv. Dar, atunci când lucrezi pe cont propriu, trebuie să ai o structură profundă, astfel încât să poți rămâne concentrat și productiv.

Pentru început, trebuie să vă rezervați toate activitățile zilnice în calendar - aceasta include atât sarcinile personale, cât și profesionale. Apoi, planificați cât va dura fiecare sarcină, astfel încât să puteți crea blocuri de timp. Asigurați-vă că utilizați blocul de timp intermediar productiv. De exemplu, în timpul celor 30 de minute dintre întâlniri, puteți curăța căsuța de e-mail, citi sau reflecta.

  1. Codificați-vă calendarul folosind culori.

Calendarul online este un instrument excelent pentru vizualizarea evenimentelor și programului dvs. Dar ce se întâmplă când aveți atât de multe întâlniri încât calendarul devine un haos? Utilizarea inteligentă a codificării culorilor vă poate ajuta să vă optimizați calendarul, astfel încât să nu mai pierdeți niciodată vederea de ansamblu asupra evenimentelor.

În loc să atribuiți aleatoriu culori diferitelor categorii, încercați să le corelați cu o anumită semnificație evenimentelor pe care le creați. Fiecare culoare trebuie să aibă propriul său sens, de exemplu:

  • VERDE -> pentru evenimente personale

  • ROȘU -> pentru toate sarcinile legate de muncă

  • PORTOCALIU -> pentru sarcini creative

Culorile vă oferă șansa de a vă face calendarul online creativ, de a crea echilibru și de a diferenția toate acele elemente pe care le-ați programat.

  1. Descompuneți activitățile în probleme simple.

„Utilizarea conștiinței tale necesită multă energie și poate fi evitată prin simplificarea problemelor tale”, scrie Mario Peshev în Entrepreneur. „Excelența în gestionarea timpului se învârte în jurul stabilirii unui proces și al descompunerii în operații mici, automate, ușor de înțeles și care nu necesită un consum intensiv de resurse.” Antreprenorii sunt cunoscuți pentru capacitatea lor de a prelua orice „sarcină complexă și de a o descompune în bucăți, facilitând astfel înțelegerea procesului.”

Același lucru este valabil și atunci când vă organizați calendarul.

  1. Externalizați munca ocupată.

Ca antreprenor, va trebui să purtați multe pălării. Acest lucru poate deveni rapid copleșitor. Cu siguranță, vor exista unele sarcini pe care numai dvs. le puteți îndeplini, dar alte sarcini ar trebui delegate unor furnizori terți. De exemplu, va fi mai ieftin să vă externalizați nevoile de curățare către un serviciu de curățenie, decât să vă angajați echipă de curățenie. Prin delegarea mai multor sarcini altora, vă veți putea concentra pe sarcinile care vă vor ajuta sa creșteți si să aveți succes.

  1. Prioritizează sarcinile

Când vine vorba de acele sarcini pe care trebuie să le faceți singur, opriți multitasking-ul. În general, durează șapte minute pentru a reveni la o mentalitate productivă de fiecare dată când schimbați sarcinile. Pentru a evita acest decalaj, acordați prioritate sarcinilor și îndepliniți-le pe rând. Dacă începeți mai întâi cu cele mai mari sarcini, atunci le puteți rezolva până la jumătatea după-amiezii, atunci când energia de lucru este mai mare. Cercetările arată că oamenii sunt cei mai productivi în orele de dimineață, astfel încât dacă îți asumi cele mai mari provocări în primele ore ale zilei vei fi mai productiv.