Platformă SaaS pentru Managementul Proiectelor

Instrumentul ideal pentru gestionarea fluxului de lucru

Client

Prisma Platform

Industrie

Management de Proiect

Sediul central

România

Durată proiect

19 luni (Octombrie 2019 - Mai 2021)

Echipă

1 Manager de Proiect IT, 3 Dezvoltatori Software

Tehnologii

TechTechTechTech
Vizitează pagina
Platformă SaaS pentru Managementul Proiectelor

Instrumentul ideal pentru gestionarea fluxului de lucru

Pentru a asigura o implementare de succes, am dezvoltat o platformă care facilitează comunicarea internă în cadrul companiei, programarea întâlnirilor, luarea deciziilor pentru pașii următori și atribuirea sarcinilor. Cu Prisma Platform, gestionarea afacerii devine mai puțin complicată și mai transparentă. Planificați din timp, comunicați eficient și realizați totul pe o singură platformă.

Provocare

În timpul pandemiei, munca la distanță a devenit esențială. În acest context, digitalizarea și monitorizarea proceselor interne au devenit prioritare pentru menținerea productivității în timpul crizei COVID-19. Pentru a gestiona cu succes această tranziție, a fost necesară implementarea unei platforme optimizate pentru managementul sarcinilor și proiectelor, care să ofere doar funcționalitățile esențiale pentru a susține fluxurile de lucru eficiente și colaborarea între echipele de la distanță.

Rezultat

Pentru a răspunde acestei nevoi, am dezvoltat o aplicație web personalizată care servește ca soluție completă pentru managementul sarcinilor și proiectelor. Această platformă a integrat funcții de chat, facilitând comunicarea directă între membrii echipei, și a simplificat programarea și gestionarea întâlnirilor, documentelor și clienților partajați. Aplicația a oferit și notificări esențiale, contribuind la respectarea termenelor și organizarea muncii în echipă într-un mediu de lucru la distanță.