Instrumentul ideal pentru gestionarea fluxului de lucru
Client
Prisma PlatformIndustrie
Management de ProiectSediul central
RomâniaDurată proiect
19 luni (Octombrie 2019 - Mai 2021)Echipă
1 Manager de Proiect IT, 3 Dezvoltatori SoftwareTehnologii
Instrumentul ideal pentru gestionarea fluxului de lucru
Pentru a asigura o implementare de succes, am dezvoltat o platformă care facilitează comunicarea internă în cadrul companiei, programarea întâlnirilor, luarea deciziilor pentru pașii următori și atribuirea sarcinilor. Cu Prisma Platform, gestionarea afacerii devine mai puțin complicată și mai transparentă. Planificați din timp, comunicați eficient și realizați totul pe o singură platformă.
În timpul pandemiei, munca la distanță a devenit esențială. În acest context, digitalizarea și monitorizarea proceselor interne au devenit prioritare pentru menținerea productivității în timpul crizei COVID-19. Pentru a gestiona cu succes această tranziție, a fost necesară implementarea unei platforme optimizate pentru managementul sarcinilor și proiectelor, care să ofere doar funcționalitățile esențiale pentru a susține fluxurile de lucru eficiente și colaborarea între echipele de la distanță.
Pentru a răspunde acestei nevoi, am dezvoltat o aplicație web personalizată care servește ca soluție completă pentru managementul sarcinilor și proiectelor. Această platformă a integrat funcții de chat, facilitând comunicarea directă între membrii echipei, și a simplificat programarea și gestionarea întâlnirilor, documentelor și clienților partajați. Aplicația a oferit și notificări esențiale, contribuind la respectarea termenelor și organizarea muncii în echipă într-un mediu de lucru la distanță.